Vuoden 2012 toiminta

Juhlanäyttelyjuliste

19.11. oli syyskokous  Kettumäen palvelukeskuksessa.

2.-23.9. oli Kuusankoskitalon Galleriassa 90-vuotisjuhlanäyttelymme “Tehtaan varjosta puutarhakaupungiksi”

2.9. vietimme 90-vuotisjuhlaa ja juhlanäyttelymme avajaisia.

31.8.-2.9. vietettiin Kuusankoskella Kuusaan Puistojuhlaa, jonka esikuvana on Kuusankosken Puutarhayhdistyksen 1960-1980 -luvuilla järjestämä Puistojuhla. Nyt pääjärjestäjänä oli Kouvolan kaupunki yhteistyökumppaneineen, joista yksi on yhdistyksemme.

19.8. oli valtakunnallinen AVOIMET PUUTARHAT -päivä.

Heinäkuussa yhdistyksemme edustajat olivat tutustumassa Meidän oma piha -kilpailuun osallistuneisiin pihoihin.

16.6. Retkeilimme Raumalle, Vakka-Taimeen ja Pionien kotiin. Pitkähän matkasta muodostui, mutta antoisaa oli. Kiitos kaikille osallistujille!

5.6. vierailimme Marja-Liisa Purasen puutarhassa. Kymmenkunta yhdistysläista sai nauttia ihanasta pihasta ja emännän vieraanvaraisuudesta. Lämmin kiitos Marja-Liisalle ja kaikille osallistuneille.

22.5. vietettiin Puutarhailtaa Kuusankosken kirjastossa ja sen piha-alueella. Ohjelmassa oli leikkimielinen kasvintunnistuskilpailu, arpajaiset ja  puutarha-aiheinen kirppu- ja vaihtotori. Kirjastossa luennoi hortonomi, puutarhaneuvoja Yrjö Vähäkallio aiheenaan Luonnonmukainen kotipiha – helppohoitoista monimuotoisuutta.  Tapahtuma toteutettiin yhteistyössä Kuusankosken kirjaston kanssa.

21.4. teimme retken LahteenPihapiiri 2012 -messutapahtumaan. Kävimme ensin Vihertalo Varpulassa, seuraavaksi messuilla ja vielä Kodin Terrassa ja Plantagen-myymälässä. Reilu parikymmentä jäsentä osallistui reipastahtiselle retkelle. Kiitos mukavasta matkaseurasta!

21.3. oli vuosikokous Kettumäen Palvelukeskuksessa

27.2. Kotipuutarhurin kevätkylvöt -neuvontaillassa Arja Sarkanen kertoi aiheesta parillekymmenelle innokkaalle kuulijalle. Kiitos Arjalle ja kaikille osallistujille!