Vuoden 2011 toiminta

Joulumarkkinoilla
Sami Hyypiä -areenalla

18.12 Joulumarkkinoilla Verlan Seuratalolla Ilvosen Tuulikki esitteli yhdistyksemme toimintaa ja myi mm. arpoja yhdistyksemme hyväksi. Kiitos Tuulikille!

4.12. yhdistyksellämme oli osasto Joulumarkkinoilla Sami Hyypiä -areenalla. Lämmin kiitos kaikille osastoa rakentaneille ja markkinoilla yhdistystämme edustaneille!

23.-24.11. valmistimme talkoilla joulumarkkinatuotteita parinkymmenen uutteran jäsenen voimin. Tulokset on nähtävillä Sami Hyypiä -areenalla 4.12. klo 9 alkaen. Kiitos kaikille ahkeroitsijoille!

24.10. pohdiskelimme yhdessä, mitä valmistamme joulumarkkinoilla myytäväksi yhdistyksemme hyväksi. Kehitimmekin paljon hyviä ideoita, joita seuraavassa kokoontumisessa toteutamme!

26.9. vietimme tupailtaa puutarhakirjoja tutkien Ninan ja Pekan luona. Mukavaa oli ja keskusteltavaa riitti! Lämmin kiitos isäntäväelle ja kaikille läsnä olleille!

20.8. teimme retken Sulkavan Orkideatarhalle.

11.6. lähialueretkellä tutustuimme mm. Lehtosen puutarhaan ja Mustilaan.

30.5. vietimme puutarhailtaa Kuusankosken kirjaston piha-alueella mm. vaihtaen ja myyden kasveja. Kirjastossa luennoi Arno Kasvi. Kiitos kaikille osallistujille!

15.-17.4. Kuusankosken puutarhayhdistyksellä oli osasto  RAK-2011 rakennus- ja sisustusmessuilla Kouvolan jäähallissa.

9.4. teimme matkan Kevätpuutarha -messuille Helsinkiin.

10.3. vietimme tupailtaa Lehtosilla. Lämmin kiitos isäntäväelle!