Vuoden 2021 toiminta

Kuusankoski täyttää tänä vuonna 100 vuotta. Puutarhayhdistys halusi huomioida
päivänsankaria lahjoittamalla puun, joka on japaninpihta 'Abies veitchii'. Alunperin oli tarkoitus istuttaa puu 22.8. suunnitellun synttärijuhlan yhteydessä. Pandemian takia yritetään juhla järjestää marraskuussa.
Torstaina 12.8. puu istutettiin kauniissa säässä Kuusankoskitalon ja Kymijoen väliseen puistoon kaupungin puistopuolen työntekijöiden ystävällisellä avustuksella.

Lämmin kiitos Kouvolan kaupungin "puutarhapuolen" väelle, Kymen Kivipojille ja muille yhteistyökumppaneille sekä istutusta seuraamassa olleille.

Sunnuntaina 20.6 vietettiin Puutarhaliitton Avoimet puutarhat -teemapäivää. avoimetpuutarhat.fi

Lauantaina 15.5. vietettiin pihapäivää
Kettumäen kansanpuistossa. Varmaankin pandemiasta johtuen paikalla oli kourallinen väkeä. Mutta superkourallinen olikin! Yhdistyksemme jäsenen Jenni Paavolan opastamana tehtiin kasvimaa ja loput tehopakkaukset hoitivat perennapenkkejä. Iso ja lämmin kiitos osallistujille!

Lauantaina 24.4. jatkoimme perinnettä siivoamalla talkoilla vanhaa toria.
Sää meinasi säikytellä, mutta ei onneksi satanut eikä juurikaan tuullut. Hikihän siinä tuli, vaikka lämpöasteita olikin vain muutama ja taivas pilvinen. Tusinan verran reippaita talkoolaisia (mukana muutama "vieraskin") huhki reilut pari tuntia ja tulosta syntyi!
Iso ja lämmin kiitos kaikille osallistujille! Kuin myös kaupungille ja Kuusankosken Viherpisteelle välineiden ja kahvitaukotilan lainaamisesta!