Vuoden 2013 toiminta

24.8. vierailimme Frantsilan Kehäkukassa ja pikaisesti Pinsiön Taimitarhalla. Voit katsoa retkikuvia tämän sivun lopussa.

30.7. kimppuillassa kukkasidonnan vahva ammattilainen Maire Huttunen Anjalasta opasti tekemään kukkakimppuja. Suuret kiitokset Mairelle, Maijalle ja Jukalle sekä mukana olleille!

13.7. tutustumme Anjalan kirkkoon (oppaana seurakuntamestari Anna Aspegren) ja Kirkkovuoren hautausmaahan (oppaana Maire Huttunen) ja Pentsojan ryhmäpuutarhaan Kouvolassa. Lämmin kiitos Annalle, Mairelle ja Pentsojan väelle antoisasta ja mukavasta lauantaipäivästä! Kiitos myös kaikille osallistujille kivasta matkaseurasta!

15.6. retkeilimme Pirtin Kehräämöllä ja Mörönperällä sekä pistäydyimme Mikkelinpuistossa. Kiitos isännille, emännille ja mukana olleille!

13.5.  vietimme puutarhailtaa yhteistyössä Kouvolan kaupunginkirjaston kanssa Kuusankosken kirjastolla. Kasvit vaihtoivat omistajia, tunnistettiin mm. yrttejä ja arpajaisilla kerättiin varoja Kuusankosken Puutarhayhdistykselle. Klo 17-18 pihalla oli melkoinen kuhina ennen  Eija Leppäsen luentoa "Syötävän hyviä kesäkukkia", joka keräsi salin täydeltä yleisöä. Tapahtuman alun pieni sadekaan ei tunnelmaa pilannut. Kiitos kaikille osallistujille!

13.4. vierailimme Kevätmessuilla Helsingissä. Kiitos kaikille mukana olleille mukavasta reissusta!

7.3. oli Herätys talvihorroksesta -neuvontailta Kettumäen palvelukeskuksessa. Puutarhuri Arja Sarkanen kertoi tusinalle kuulijalle mm. kuinka saada talvetetut kasvit ja sisäkasvit jälleen kukoistamaan. Paljon saimmekin hyviä vinkkejä ja keskustelua virisi sisä- ja kesäkukista. Kiitos Arjalle ja kaikille mukana olleille.

Lue lisää klikkaamalla tästä!

25.3. oli vuosikokous Kettumäen palvelukeskuksessa. Kiitos kaikille osallistujille!