Yhdistys

Vuonna 2022 Kirsi Heralan kirjoittama Kuusankosken Puutarhayhdistys 100 vuotta - historiakirja on on lainattavissa Kouvolan kirjastoista. Juhlavuonna 2022 yhdistyksemme lahjoittaa kirjan kaikille jäsenilleen.

Kuusankosken Puutarhayhdistyksellä on n. 100 jäsentä, jotka ovat sekä puutarha-alan ammattilaisia että harrastajia.

Toiminta on vilkasta ja monipuolista ympäri vuoden: järjestetään retkiä puutarhakohteisiin, luentoja, neuvontatilaisuuksia, myyjäisiä ja tupailtoja.

Yhdistyksen toiminnassa halutaan yhdistää huvi ja hyöty: opitaan uutta, vaihdetaan kokemuksia toisten viherpeukaloiden kanssa ja viihdytään yhteisen harrastuksen parissa.

Kuusankosken Puutarhayhdistyksen toimintaa kehitetään koko ajan eri ammatteja edustavien jäsenten yhteisin voimin.

Y-tunnus 1095383-3

Sivuilla olevat valokuvat omistaa Kuusankosken Puutarhayhdistys, ellei toisin mainita

Piirrokset Päivi Pöyhölä

Viherpiha -lehdessä 7/2018