9.1.2011

Sunnuntaina, Tammikuun 9. 2011 kello 18.50

Joulun aika on taas taakse jäänyttä elämää ja kevättä kohti mennään jo mukavasti – ainakin päivän pitenemisestä sen jo hyvin huomaa.

Kotipuutarhurin vinkkelistä katsottuna alkaa taas mielenkiintoisimmat ajat lähestyä – muutama viikko, niin ensimmäiset siemenet piilotellaan multaan – aina se vaan on yhtä mukaansa tempaavaa touhua.

Meillä Puutarhayhdistyksessä on mielenkiintoinen vuosi esillä, oli todella hyvä meininki syksyn mittaan monien uusien ideoiden kehittämisessä, aika näyttää miten olemme onnistuneet eli saammeko jäseniä innostumaan uusiin asioihin ja tietenkin uusia tulokkaita aina kaipaamme joukkoomme.

Toivotan kaikille Yhdistyksemme Jäsenille Oikein kasvullista ja satoisaa Uutta Vuotta ja toivottavasti alkaneen vuoden kuluessa saatte mielenkiintoisia kokemuksia yhdistyksemme myötä.

- Arja -